Katt fiskar röster i lussekatten!

Mjauraouw på er alla missar!

Idag har jag lärt mig något nytt. Visste ni att man kan fiska andra saker än fisk? Nä, inte jag heller så jag blev något förvånad när matte glad ihågen kom med ett kakfat och en lapp och sa att nu skulle jag fiska röster. (Det är tydligen sista dagen som man kan rösta idag.) Men, men ibland gör de där människorna lite konstiga saker och jag har lärt mig att det bara är att hänga på.  Så i en sista ansträngning att fiska röster för att vinna lussekatten säger jag mjauuw och skakar tass!

(så här såg lappen ut)

Mjaou Raow alla grannar !

Lussekattkandidat nr 10 Spiritus Nimbus fiskar röster och bjuder på en trollfot! Rösta gärna på mig i Lussekatten!

Mjau Rösta gör du genom att skicka ett SMS med texten EK LUSSEKATT följt av mellanslag Spiritus Nimbus siffra som är nr 10 till 72001. Ange även namn och adress. Varje SMS kostar 15 kronor, där fem kronor går till Katthemmet.

God Jul

önskar

/Spiritus Nimbus

 

Lämna en kommentar