Platt som en katt!

Mjauraow på er alla missar!

Jag är katt! Katten det är jag! Katter gillar att gömma sig! Katter älskar grottor! Även om grottorna i det här fallet råkar vara badrumsmattan, men det funkar och jag ska berätta varför. Här kommer nämligen månadens tips!

jag gömmer mig ju

Har inte din husse o matte skaffat golvvärme i badrummet ännu, så får ni allt ta och tjata på dem för det är världens grej! Speciellt om man är lite frusen i tassarna som jag är. Då är det skönt att gå in i badrummet och värma sig lite.

under mattanPå tal om det så är det dags för mig att återvända till min plats under badrumsmattan igen.

Maooou

/Nimbus

Kommentera

