Spiritus Nimbus Lussekattkandidat nr 10!

Mjaurowow!

Jag kom med i finalen! Bland 450 inskickade bidrag till lussekatten kom mitt lilla bidrag med. Mjau så skoj, för att inte tala om spännande! Tänk om jag blir årets lussekatt, vilken ära det skulle vara!

Och så mycket som jag skulle kunna påverka! Man är ju katt och missar kan göra mycket för missar, både stora o små. Detta ska jag berätta mer om en annan dag.

Nimbus lussekatt 2012Om ni vill se mig som årets lussekatt 2012 rösta på mig genom att sms:a följande: EK LUSSEKATT följt av mellanslag siffran 10 för Nimbus till 72001. Ange även namn och adress. Kostnaden är 15 kronor per röst.

Här hittar ni alla 30 kandidaterna i ett bildspel. Glöm inte jag är nr 10 😉

Mjauraow

/Nimbus

Kommentera

