Present till fröken R.

Mjaurauw på er alla missar!

Nu har hon nog fått det, paketet jag skickade. Ja, ni förstår jag har ett gott öga till en svart madame men jag kan inte gå så långt som att kalla det för en fling. Nä, en dam som den här måste man uppvakta först. Jag kallar henne fröken R, för fröken ,ser ni, det är hon ut i tassarna.

Men nu är det som så att hon gått och gjort illa sin ena klo och sådana skador måste man som ni vet ta hand om. För att muntra upp damen hade jag matte att tillverka en av mina roliga leksaker, ett fiskben fast utan kattmynta då.

Kolla in här! Instruktioner hur man gör den här roliga leksaken hittar ni på mattes blogg ”Pearls of June” så tassa in på länken o stäng dator och när era mattar o hussar öppnar datorerna så ser de exakt vad det är de ska göra.

Nä, maju jag får nog gå och tvätta pälsen igen för en sådan här väntan orkar jag inte med.

Mjaurauw på er!

/Nimbus

Lämna en kommentar